Låt mig presentera

Mina damer och herrar, låt mig presentera HERMANN;



Detta är alltså Hermann, Cathrine och jag fick honom av Maria. Han har nu bott hos oss i 10 dagar. Han är en "kedjesurdeg", man tar alltså hand om Hermann en tid, han växer och sen delar man ut Hermann till 4 nya vänner som får ta hand om honom. En femte del behåller man själv och bakar kaka på. Delar av Hermann kan alltså vara hur gammal som helst...lite småäckligt. Tyvärr var det idag han skulle bakas, och ingen av oss kommer vara i Linköping, så vi har sövt vår del av Hermann i kylskåpet och där kommer han sova nu tills vi väcker honom i rumstemperatur igen, då får vi börja om.. hmmm... spännande person denna Hermann...



Denna hjälpsamma lapp fick man med Hermann, hur man tar hand om stackaren..

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hermann kommer nog bli gott.. ska dela upp min ikväll men dela ut honom i helgen. någon dag exta han ju inte göra något. :P

2010-05-19 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0