Peeew

Äldrerapporten är numer inlämnad och jag ska belöna mig med en halv sovmorgon (inte en hel för då hinner jag inte med bagruppsarbetet innan skolan imorgon). Måste säga att jag känner mig lite duktig med referenser som dessa;



Ja, för er som inte ser vad den andra boken heter så är det en "lärobok i medicinsk angiologi"...

Det känns inte riktigt som något en blivande sjukgymnast skulle sitta och läsa, mer läkarvarning på den, men jodå, visst gör vi det vi med! Att dessutom traggla sig igenom 6 st artiklar skrivna på "forskar-engelska" som jag kallar det, är inte det roligaste. Men nu är det gjort, och OJ så mycket kunskap jag nu har inhämtat! Är det någon som är intresserad av sjukgymnastik hos patienter med claudicatio intermittens ska jag med glädje skicka en kopia ;)

Just det, det är ju inte ens en enda person som har listat ut vad vi föreställde för något i föregående inlägg, vi var ju såklart DVÄRGPAPEGOJOR! ;) såg ni inte det?

Och Elaine, Nemo och jag leker väldigt gärna med dig och Ylva i sommar, både om jag har fattat tycke för att springa eller fortfarande ogillar det :)

Nu hägrar sängen!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0