Rosella

Då sitter man på M/S Rosella igen då... Påväg mot svenska sidan denna gång. Nu är det bara 2 veckor kvar, ca, till sommarlov. Skönt! Men kommer sakna lillkillen som blir kvar på Åland tills sommaren nu, är lite jobbigt för honom att resa nämligen, han har det bättre med att bli bortskämd på holmen.

Åland har varit riktigt bra den här gången, det har varit strålande sol hela tiden förutom igår då det ösregnade. Har till och med lyckats bränna mig, bra jobbat. Har lyckats få ihop några timmar på jobbet också plus träffat hela tjocka släkten då min kusin hade 18-års kalas i lördags, mycket trevligt och Grattis Robin, både till körkort och 18-årsdagen i efterskott.

Nej, nu tror jag det blir vilstolarna tills vi kommer iland. Jag är trött.

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Daniel

Köp nåt gött från båten!

2010-05-24 @ 09:53:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Typiskt att vi inte hann träffas mer den här gången, men tur att det är sommar snart! Funderar på att fråga Nemo om han skulle vilja leka med mig någon dag i helgen om det blir fint väder, typ fredag eller måndag kanske då hans andra lekkamrater kanske är upptagna med annat ;) Vi har förresten en liten vovsing på gång nu, väntar med spänning på svar! :D

2010-05-24 @ 20:05:40
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0