Seg morgon

Den här morgonen och förmiddagen har varit riktigt sega...Det var tänkt att jag skulle gå upp rätt tidigt och sätta igång och plugga. Istället blev det sovmorgon till kl.10 och långpromenad med Nemo!

Men lite har jag fått gjort! En massa sånt smått som bara ligger på hög och som inte är roligt att göra men som måste bli gjort. Bokad tåg hem på onsdag, jag har rensat bland papper, betalat räkningar, jag har fixat med mitt SJ Prio konto så jag kan börja samla poäng på mina tågresor (mycket bra), jag har diskat, jag har tvättat överkast m.m. som aldrig blir tvättat annars, jag har mailat chefen om när jag kommer hem, jag har avbeställt mitt bokpaket från pocketklubben som jag tydligen lyckats bli medlem i, jag har äntligen (nej det tog inte alls länge) aktiverat mitt mecenatkort och jag har lyckats beställa ett abonnemang från Tele 2 (nej det var inte planerat...) som jag har räknat ut att kommer kosta mig mycket mindre i månaden=bra. Det innebär dock att jag kommer få nytt mobilnummer, men det kommer upp här, eller skickas runt sen då jag får det. Peeew.. Ja, så en del har ju hunnits med.

Nu ska jag sätta mig och plugga till Markus kommer. Det här består mina pluggdagar av ett tag framöver:







Spännande va? Nu ska här renskrivas!

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0