Slut

Nu är jag bra trött, både i kropp och sinne, men bra nöjd ändå :) Har varit ute och sprungit, och det gick inte särskillt bra, det är nämligen flåset som sviker före benen gör det...inte okej Elin, måste få upp konditionen nu!  Men idag var jag extra trött, jag skyller på äldrerapporten. Körde en hel del styrka efter jag var ute och sprang också, så jag känner redan träningsvärken komma smygandes...

Något som jag just nu saknar, som är äckligt rolig att träna på är studsmattan i Bollhalla! Där kan jag definitivt hålla till i timtals!



Weeei, tror jag måste höra med dom om man kan få leka lite där i sommar! :D

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Där var jag idag! Tänkte faktiskt på dig då ;) Fast jag var inte på studsmattan, jag var på badmintonbanan bredvid. Men ändå! :)

2010-05-03 @ 21:55:53
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0