tiden flyger

Ja, tiden bara flyger iväg när man har roligt! Lördag vart slappardag med ösregn och söndag var det fadderutbildning inför hösten! OCH morsdag på Åland och i Finland, ett samtal till min kära mor hanns med och koms ihåg. Du är bäst mamma!!!

Fredagen var för det mesta kanonkul. Bilder kommer kanske imorgon ;)

Idag skulle det tvättas, städas, pluggas och springas, det som gjorts; Tvättats. Nåja...en sak av 4, inte fy skam. Jag fastnade nämligen med min overall ett bra tag och sydde och pysslade med den. Skulle sy dit 3 nya knappar (alltså helt nya, det fanns inte ens hål till knapparna) MEN här finns ingen symaskin så det fick ske för hand. Det tog tid, mycket tid, så jag tänkte att när dagen ändå gick åt så kan jag lika bra sy lite märken med. Nu är mina fingrar ömma :( Men overallen fin! Ja, jag har alltså inte bara sytt idag, jag har varit i skolan till kl. 15 med, ifall någon undrade.
Var sista basgruppen för denna termin, läskigt, den är alltså i princip slut... Morgondagen är schemafri!    
Nu --> SOVA!


Jag och Felicia innan allt började i fredags, vi hade sett top-model innan ;)

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahahahahahaha! vilken bild! men du lyckas ju vara snygg i vilket fall! bra jobbat! ;)

2010-05-11 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0