Valborg

Igår var det valborgsfirande ute i Hjulsbro med Markus och hans vänner. Jag hade mycket trevligt trots bristen på både mjöd och munkar, ingen majbrasa blev det heller, men vem behöver sånt när man har god mat och trevligt sällskap?



Idag är det lite mindre roligt, mycket beror det på att det dock INTE var någon brist på alkohol igår men mest beror det på den fruktansvärt hemska, tråkiga och tidskrävande äldrerapporten som måste skrivas den här helgen. Ute i god tid som vanligt, bra jobbat Elin. Nåja, den börjar så småningom ta form så det blir förhoppningsvis inte så jättemycket kvar till imorgon. Det är även den sista inlämningsuppgiften för terminen, vilket tyder på att terminen börjar gå till sitt slut (förrutom oppositionen man ska skriva på någon annans arbete sen..). sen är de bara ett seminarium och 2 mycket "roliga" tentor kvar. Wohoo! Sen är det sommarlov.

Nej, nu är min paus slut och jag ska få i mig något ätbart innan jag fortsätter med min metod och mitt resultat. Önska mig lycka till ;)

Puss och kram!

//Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jeii! Snart är det sommar! :D

2010-05-02 @ 20:15:11
URL: http://hannahbannanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0