Alla-hjärtans-dag med min älskling!

Igår var det alla-hjärtans-dag, men inte bara det, det var min och Markus 1-års dag också. Tiden har gått otroligt fort på samma gång som det känns som vi varit tillsammans alltid, det på ett underbart sätt.
Vi firade det hela i Cloetta center med hockey (LHC-Timrå) och underbart god mat!



Hockey hockey hockey



God mat OCH gott vin :)



Givetvis är det kexchoklad till kaffet på Cloetta Center



Köpte lotter som skänkte pengar till barncancerfonden



Mer hockey



Jag, matchar tulpanen ;)

Och det bästa med hela kvällen



Min snygging! ♥ ♥ ♥ ♥

En mycket lyckad kväll!

Hoppas alla hade en underbar dag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar som kvällen var lyckad !!

2011-02-15 @ 21:33:57
Postat av: Jossan

Hoppas ni hade en myspys dag =)

2011-02-17 @ 20:00:04
URL: http://baraordifoljd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0