Lägenheten

Okej, jag vet att jag har lovat lägenhetsbilder men jag har haft väldigt mycket att göra den sista tiden känns det som. Läget är så att det inte riktigt ser klart ut här ännu, så ni får vänta lite på en rundtur. Däremot kan jag nu stolt presentera några stickprov.


En del av matplatsen


I vårt sovrum


Ett av våra mindre nödvändiga men dock fina inköp


Okej, inte del av inredningen, men denna del av inredningen är endast för honom;


En Nemo-trappa, gjord av Markus snälla pappa, upp till Nemos fönster :) Nemo är nöjd!


Det är till stor del denna apparat som gjort att inte mer är klart här...

Såhär är det; vi har inte kunnat fixa klart i vardagsrummet innan TV:n är på plats. Nu är den äntligen det. Ett av problemen är att vi inte hittat "rätt" TV, nu tror vi att vi har det. En Samsung, 46", 200hz och 3D ready, det ni ;)

Haha, men nej, det var inte för 3D som vi köpte den, det kommer inte  att ses på denna TV ändå, men den är bra!

Så, nu har ni fått lite inblickar i vårt nya hem :D
Nu tillbaka till plugget.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vad kul att få se lite i alla fall hur ni har det! Fan vad smart med Nemotrappa, det skulle Dixie älska! Fast hon har ju ryggstödet på soffan att ligga på och kika ut, så hon klarar sig :)



Vad kul att du kommer hem! När kommer du, hur länge stannar du och hinner man se dig nånting? Jag jobbar visserligen hela lördagen och söndagen men...

2011-03-01 @ 09:20:52
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0