Diplomerad massör!

Igår droppade ett efterlängtat brev ner i postlådan. Gick nämligen en massagekurs till diplomerad massör i höstas. Efter det så var det praktik samt en hemtenta att göra och nu har allt blivit godkänt! Jag är kan alltså numer titulera mig som diplomerad massör i svensk klassisk massage! :) wohoo! *klappar mig själv på axeln*


finfint diplom fick man

Så, nu ska jag försöka sälja lite saker samt plugga det sista inför tentan som är på torsdag (blir städparty imorgon nämligen, mer om det då..).

Snart ska jag och Markus iväg och titta på tapeter!

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jävlar ja, det blev ju aldrig att jag utnyttjade det där i julas! Måste se till att göra det nästa gång tillfälle ges ;)

2011-01-25 @ 13:55:03
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Cilla

Grattis ! :)

2011-01-25 @ 18:50:55
URL: http://priss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0