En välbehövlig paus

Jag tog en välförtjänt (?) samt välbehövlig paus i pluggandet och såg på handboll :) Idag spelade Sverige mot Kroatien. I början sa en av de som sitter och pratar för TV4 att han trodde att Sverige hade 30% chans att ta hem matchen då Kroatien tydligen är ruskigt bra. Synd tyckte jag, då blir det nog ingen rolig match MEN herrejessus vad spännande det var! Hela första halvlek gjorde de ungefär vartannat mål och den slutade 14-12 till SVERIGE! Andra halvlek var också väldigt spännande men Sverige lyckades iaf dra ifrån lite, det gjorde ingen trygg... Till slut vann Sverige med 29-25, en välförtjänt seger för tusan va de kämpade. Måste säga att jag är ruggigt imponerad av Johan Sjöstrand (målvakt), det är nästan skrämmande att han nästan inte blev uttagen till VM.

Nej nu kan jag inte sitta här och babbla längre, jag måste tillbaka till inflammationens värld! Woohoo!



Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tänk patientfall!! bara ett tips. kör hårt vännen!

2011-01-23 @ 20:28:31
Postat av: Hanna

Ja matchen blev ju riktigt spännande! Jag som aldrig riktigt har orkat bry mig om handboll satt helt fastklistrad mot slutet :D

2011-01-24 @ 12:30:16
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0