Enjo

Ja, alltså, enjos städprodukter är, för er som inte vet, städprodukter som man kan använda helt utan kemikalier och det ändå blir rent.

Var en riktigt trevlig kväll och tror folk blev lite förvånade över att det faktiskt funkar ;)
Så här kan produkterna se ut;



Det blev faktiskt otroligt rent. I egenskap av värdinna hade jag den lilla fördelen att få rabatt, så det bidde en mopp :) blir bra med tanke på att varken Markus eller jag har någon.

nej, nu ska jag göra mig iordning för att åka till Pub örat, man måste ju fira att man skrivit tentan (och det faktiskt kändes bra!) med en stor hamburgare och en cider till det :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har du nog samlat lite vuxenpoäng. Det låter gott det där med hamburgare o cider!!

2011-01-27 @ 18:04:37
URL: http://elinparkkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0