Handbollssöndag!

Idag går de sista matcherna för Handbolls VM i Sverige av stapeln.
Givetvis sitter jag framför TV:n :)

Förövrigt är detta tänkt att bli en effektiv söndag med diskning, tvättning, packning och en del plugg. Det har iaf börjat någorlunda bra med att nästan allt är diskat (diskstället blev fullt innan allt var diskat :(), Nemo och jag har varit ut på promenad samt haft ut och sorterat alla sopor och jag har burit upp 6 st flyttlådor som nu ska fyllas!

Ja just det, flyttlådor, har ju inte berättat att jag ska flytta, inte rakt ut iaf. Jag och Markus ska iaf flytta ihop, ska bli väldigt skönt, inget mer rännande fram och tillbaka mellan 2 lägenheter! Flytten går av stapeln på lördag, den här veckan ska nämligen lägenheten fixas till med lite målning och tapetsering och så. Blir nog bra!

Och på tal om flytten så har vi redan köpt en soffa, fyndade i IKEAs fyndhörna. Det blidde en bäddsoffa med divan, ni kan ju få se den ;)



Inte världens bästa bild, men så här ser den ut :) Så nu är vi redo att flytta, men först ska det packas!

NU däremot börjar snart handbollen! Dags att sätta på TV:n. Kom igen nu Sverige!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0