Nollympiad

Imorse åkte Markus iväg till Malmö där han ska se på Handbollsfinal plus bronsmatchen i VM imorgon. Tyvärr så kom ju inte Sverige hela vägen till final (det var dock inte jättelångt ifrån) men han får ju ändå se dem spela i bronsfinalen då ju :)

Själv har jag varit och fått se SG-nollan segra än en gång i den mycket viktiga Nollympiaden, duktig nollan :)


Jag och Evelina på vår Nollympiad-som vi också såklart vann ;)


Ninjan var med nu som då (fast de frös nog lite mer idag stackrarna).

Så det var riktigt roligt. Nemo fick såklart också med idag och sprang runt!

När vi kom hem därifrån (Felicia och jag) så var våra tår stelfrusna, vi bestämde oss för att te skulle smaka bra och kom sen på att scones skulle vara gott till. Vi har alltså myst riktigt ordentligt!

Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle åkt iväg till underbara Vallabaren, men efter den kalla Nollympiaden så har jag börjat känna mig lite hängig och ana en förkylning. Den kan jag ju bara inte låta bryta ut så det blir till att vara hemma och kurera sig lite ikväll! Som tur är så kommer Felicia över och håller mig sällskap.
Vi ska se på film och beställa Thaimat :D Så det blir nog bra ändå!

Nej, nu en kurerande powernap, en klar friskfaktor!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0