Åland

Då var tiden på min älskade lilla holme slut för denna gång och om ca 1 timme beger jag mig iväg över det isiga havet igen och sen mot Linköping!
Har haft en helt underbar helg med nära och kära, men längtar såklart efter mina älsklingar i Linköping.
Solen har ärat oss med sin närvaro alla dagar utom idag, härligt vårväder med andra ord. Dock är det MYCKET mer snö här än i Linköping fortfarande.
Har tyvärr inte hunnit med att träffa alla jag velat (förlåt Hanna) som vanligt, tiden bara springer iväg när man är här!


Saknar min lilla skrutt! (tack Felicia och Markus för att ni tagit hand om honom <3)

Nej, nu måste jag nog sätta igång och packa det sista, sen bär det av mot hamnen!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det va så lite så!! Du ska inte tveka att fråga vännen!

2011-03-07 @ 14:34:07
URL: http://dansgalning.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Ingen fara gumman, det brukar kunna bli lite för mycket man vill hinna med när man kommer hem :) Har du någon aning om när du kommer nästa gång? Jag/vi måste försöka hinna komma och hälsa på er något i vår också! :D

2011-03-07 @ 16:35:52
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0