jag.är.stressad.

Nej, nu får det vara nog.. skulle man kunna tycka! Men icke..
Jag börjar vara ordentligt stressad och vill helst bara att denna vecka ska vara över...
Vi har fulla dagar hela denna vecka (okej vi är schemafria på fredag men det hjälper ärligt talat inte mycket..) basgruppen är imorgon och jag har inte pluggat särskillt mycket, plugget i helgen har nämligen gått åt till att söka artiklar till vår blivande kandidatuppsats (ja REDAN!) eftersom ett PM på just denna ska vara färdigskrivet och inskickat på fredag kl.10.00. BLÄ.
Sen då? jo som sagt basgrupp imorgon, det kommer jag sitta med resten av kvällen, imorgon ska vi även fixa med vår statistikuppgift och Felicia och jag kommer spendera kvällen med PM-skrivning och läsande av artiklar (dock på olika håll för den stackarn har gått och blivit magsjuk), ingen fritid där inte. På torsdag är det fördigheter av alla de slag hela dagen, en tanke var att det skulle bli middag med vänner på kvällen, lär inte hända då PM:et måste skrivas klart, hej då torsdagkväll. På fredag kommer det läsas artiklar hela dagen fortsättningsvis och så finns det ca. 5 arbeten att fixa på om man har lust. Upp i allt det här ska en individuell läroplan skrivas till praktiken och vara inlämnad på måndag. Utöver detta skulle jag gärna ha tid att hinna städa ordentligt, sy gardiner, fixa i sovrummet och gärna slänga in i alla fall liiite träning. Hinna med att handla och laga lite mat skulle inte heller vara helt fel för man behöver ju faktiskt äta. Sen så är det inte fy skam att hinna ta hand om en stackars liten hundkrake heller..stackaren..
Nej, nu säger jag upp mig.
Jag som trodde att den här dagen kunde bli bra med tanke på att det är internationella kvinnodagen OCH fettisdagen idag. Får trösta mig med att föreläsningarna idag ändå har varit fantastiskt intressanta.



Och varför sitter jag här då undrar ni? Ja det undrar jag också säger jag då. Jag tror att det är för att det i alla fall gör mig lite mindre stressad bara av att skriva av mig lite.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Om det är någon tröst mitt i allt detta elände så kan jag i alla fall säga att ILPn ska vara inne den 21 mars och inte på måndagen vännen!

2011-03-08 @ 20:14:54
Postat av: Elin

Åh, ja det var banne mig en tröst :) Då kanske man får liiite ledigt i helgen ändå :) Tack!

2011-03-08 @ 20:17:26
Postat av: Hanna

Åh fy fan. Jag lider med dig gumman! Och jag är inte det minsta avundsjuk :P Dixie hälsar puss till både dig och Nemo :)

2011-03-09 @ 09:56:23
URL: http://haanabanaana.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stackars liten :)

2011-03-09 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0