Barcelona; vi turistade (massor!)

Vi var extrema turister mellan varven, Markus och jag gjorde därför som turister bör göra; dokumenterade som japaner! (Ja, tog mycket kort alltså om ni inte förstod) Så, be prepared ;)

Känner du igen det där konstverket i bakgrunden Hanna?
Fint i solnedgången
Hittade denna lilla oas påväg in till Ramblan en dag
El bus turistíc ;)
La sagrada familia hade blivit lite större sen jag var där sist :)
La pedrera! :)
Ja, alltså detta var nog bara en bråkdel, men Barcelona är underbart fint med häftiga byggnader i alla de former!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihii, vad roligt!! Det hade jag nästan glömt, men nu känns det som det var igår vi var där! Åh, vilken lust jag fick att åka dit nu :)

2011-10-21 @ 17:31:27
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0