Barcelona

Kom precis hem från sjukhuset, där har jag i och för sig varit väldigt många gånger de senaste 2 åren med tanke på att många av våra föreläsningar hålls där. Men idag var första gången jag var där för att hälsa på någon som är inlagd. Inte för något livshotande eller så, mer en operation för att få lite bättre livskvalitet kan man säga. Det hade gått bra, skönt!
Så nu kan jag slappna av lite mer. Jag har precis c-uppsatsat lite och känner nu att jag är värd att sitta och drömma mig bort till Barcelona! Vi ska ju dit i helgen! Känns overkligt just nu, vi åker ju på fredag morgon, det är bara 3 nätter bort nu!! Ska bli helt underbart!
Bara se vad vackert det är där! Och bra mycket varmare också. Här börjar det ju kännas som höst på riktigt nu, riktigt ruggigt!
Nej, nu en kopp te och lite fotboll kanske, eller möjligtvis basgruppsplugg, kanske både och.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hörde av din far att ni skulle dit, kul! Hoppas ni får en jätteskön resa! Och hälsa Barcelona från mig (=drick en sådan där hink med sangria på la rambla för mig!) :D Puss!

2011-10-13 @ 21:05:20
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0