Seg start på dagen

Det är söndag idag, det märks! Min handbollsspelande pojkvän har redan åkt iväg till Hallstahammar (!!) för att spela match, så kvar är jag med en MYCKET slö liten hund. Vädret är underbart så ska försöka släpa med honom på en promenad i eklandskapet om ett tag, oklart om jag lyckas, han brukar vakna till först vid 13-tiden...
Lillskrutt och jag senast vi var ute i skogen :)
Jag har i alla fall gjort en liten insats idag, trots den sega starten, och skrivit min ILP (individuell lärandeplan till praktiken) som faktiskt BEHÖVER vara klar först på tisdag, jag är alltså mycket förutseende en här gången!
Nu ska jag slänga på mig lite kläder.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder från Barca. Blev riktigt sangriasugen. hoppas ni hade mysigt i skogen.Hälsa Nemo från Anton.

2011-10-24 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0