Skärpning

Ja, jag vet att jag har varit frånvarande.
Vi gör ett nytt försök (igen och igen).
Jag har på senaste tiden insett att jag nog äter alldeles för många onyttiga godsakker hela tiden. Det är inte särskillt bra. Blodsockret åker berg-och-dal-bana och det kan lltså mitt humör göra med det. Så kan vi inte ha det. Jag har därför bestämt mig för att från och med idag så får det vara slut på onyttiga godsaker (så som kakor, godis, chips, popcorn o.s.v.) på VARDAGAR, alltså är det helt ok på helger, även semestrar och högtider. Fredagkväll måste ju också tilläggas att räknas som en del av helgen.
Haha, nu är det slut på undantagen. Nåja, det hela går iaf ut på att jag ska äta mindre onyttiga saker.
Nu har jag sagt det till fler än mig själv och därmed måste jag hålla det! Smart va!?
Måste ju också visa typ den enda bilden jag lyckades ta i sommar, trots närvaro av kamera!
Markus och jag i stockholm i slutet av sommaren
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wiii! Ia Pakki is back!! :D

2011-10-12 @ 20:37:01
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0